KAWAN-KAWAN TERSAYANG

Saturday 12 July 2014

Berakhirnya Ragam Rusydi


Ini budak kan memang buat aku stress betul 2minggu lepas...
Actually aku dah mula keja balik...
So dah ckp kt dia nanti kena dok umah mak balik...
Mak dia tu bs dia dulu...yg jaga dia dr kecik smpai la 1thun aku yg jaga...
Bila sampai jer umah bs dia kemain melalak la...
Sampai dok bergayut2 kat kaki ni hah....
Hadoiiiii tekanan ooo...
Nak g keja pun serba salah....jiwa xtenang..
Call bs dia ckp sekejap jer dia nangis...
Tapi bila petang ambk xnk balik plk...
Nak main2 lagi....ko tgk perangai dia...
Camtu la hari2...Dekat 2mggu gk...
Alhamdulillah minggu ni dah hokey...
Takde nk nangis2..
Sampai jer terus salam aku dan masuk g main...
Kalau tak mau nak tercabut kain aku ni dok gayut2 taknak lepas...
Lega sikit mama dia ni nk g keja.....


No comments:

Post a Comment