KAWAN-KAWAN TERSAYANG

Tuesday 24 April 2012

segmen : tambah follower tambah kawan


K la ni konon2 nak menyahut cabaran Ckyn la ni...
Tak pernah kena tag..ni pestime la kira ni...
Segmen ni datangnya dr http://syamirazainan.blogspot.com
Dia pun pestime la gak buat segmen ni..
Tapi takper aku sokong dia dari belakang jer la yer.
Aku ni plk kena tag dr http://ckynhashim.blogspot.com..
Diorang ni semua member2 baru aku la gk..
Maklumla aku ni baru bertunas jer buka blog ni..
Dah la blog tak seberapa..
Mana la tau dengan menyahut cabaran ni bertambah la kawan-kawan nanti..
Bila tambah kawan, bertambah la follower nya ek..Ahaksss..
Lagipun aku ni bukannya ramai sangat kawan nya..
K la sekarang aku tag la pada 2 orang ni yer..
Selamat tambah kawan, tambah follower la yer...



4 comments:

  1. rajinnya...kita cukup malas nak join...hehehehe...tak pe la bloger low profile pun...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sajer jer dr xde wat per..bloger low profile ngn resepi meletup-meletup bab goreng ikan keli yer (sebab adda selalu goreng ikan keli ni meletup jer manjang, hbis percik minyak sana sini) Quinnie..Ahakss

      Delete
  2. Salam perkenalan. Hope can keep in touch. Follow back ye...

    ReplyDelete