KAWAN-KAWAN TERSAYANG

Saturday 24 March 2012

Belon di Putrajaya


Minggu lepas hubby aku ajk g tgk belon udara kt Putrajaya..
makkkk oiiii ramainya la org...
macam2 jenis belon dr negara lain2 ada...
tp yg bestnya aku kt sana sibuk dok round gerai2 jer...
Maklumlah, penat jalan2..lapar la jdinya...



Tgah2 tggu belon tu nk berlepas muncul la benda alah kt bwh ni..
Mcm syok plk aku tgk diorg main benda alah ni...







Skrang masa utk melancarkan belon udara panas...
betul ke ayat melancarkan kan tu...
apa2 je la kan..
janji korg faham...
hehehheh



Xsempat belon tu naik aku dh ajk hubby aku balik dh...
Yer la masa ni dh kul6. lebih dh...
Waktu anak teruna aku tu mandi..
Lambat ckit jer mandi mula la nk mengamuk...
kat bwh ni ada gmbar hubby aku snap dr dlm keta jer....












No comments:

Post a Comment