KAWAN-KAWAN TERSAYANG

Friday 7 July 2017

Raya Pertama 2017.....



Keluarga kecil aku...
Aku cuma 4beradik jer...
Sorang lagi adik bongsu masa ni...kt umah nenek...
So tahun ni xde plak gambarnya...
Tahun lepas adik aku yang lelaki...
Demam punya kes...
Sadis betul...

Raya ni betul2 stress ooo...
Aku takde baju raya...
Nak jer aku ludah muka tukang jahit tu...
Aku hantar kain semua 2bulan sebelum raya...
Seminggu puasa aku dah call dia cakap tengah buat..
Then 2minggu nak raya dia call cakap baju raya aku yg nak pakai raya kedua dia cakap tak dapat nak siap...
Sebab baju tu ada lning...
So aku bodek la kasi siap...
Aku tanya lagi sekali..baju raya yg lain dh siap belum....
Dia cakap baju semua dh siap kecuali yang raya kedua la...
Dia siap tanya nak balik hari apa...
If balik jumaat sempat siap..
OKey aku cakap jumaat malam aku balik...
Sebab ahad dh raya kan...





Akhirnya pagi jumaat tu dia call aku cakap xsiap..
Pukul10 pg call cakap tak siap..
Aku cakap xper la nak wat cmner..sedih la jgk kan...
Tapi dok fikir xper la janji siap baju raya pertama...
Sekali dia bgtau..semua baju dia xbuat...
Xsentuh langsung...
Ya Allah...mcm nak maki terus masa tu...
Siyes sakit hati...
Bila aku nak cari baju raya...
Malam ni nak balik....
Dah la balik kelantan...
Konpem2 la jem kan...
Memang g ambk kain pasang dlm plastik tanpa di sentuh...
Mmg dapat la makian percuma dr laki aku...
Menyusahkan orang namanya...
Menipu...



So tahun ni pun...
Pakai la baju raya tahun lepas...
Kesian anak2 aku....
Next year..nak beli yg dh siap jer...
Sakit hati weiii..




Pic kat kampung aku...
Geng2 tak mandi...
Yang belakang tu...adik aku yg bongsu...
Sebab pic dia xde kat atas...
Aku tepek kat bawah...
Ank2 bujang aku ngn sepupu dia...
Mek dini ni....uishhhh kalau angkat dia ni
Boleh patah pinggang aku...
Baru 4thun..tp berat dh 26kg...
Sadis weii kalau angkat budak ni...




2 comments:

  1. Alahai..sadisnya..akak pun pernah kena dik....sedih x terkata...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan siyes sakit hati....tak tahu nak cakap apa dh masa g ambk kain tu...nak pandang muka dia pun dh malas...

      Delete