KAWAN-KAWAN TERSAYANG

Monday 22 May 2017

Rusydi Sportsday 2017....



Pendaftaran Sportday kul8.30 pagi...
Kul8 aku dah terpacak kat sini...
Nampak x...aku mmg punctual punya org...
Nak elak sesat sebenarnya...hahahhaa....
Nasib sampai awal...dapat tempat duduk depan2....
Senang nak tengok Rusydi....


Rusydi pakai color merah....
So 1family pakai baju color merah...hahhaha



Adik Rizqi la yang paling kuat sorak panggil Abg Sydi dia....



Ini la laki yang paling ensem......hahahha....
Abaikan muka aku berjerawat tu....
menci tau...
Kita natural sudah...xde 360 bagai..hahahha



Tema diorang Allah makes animal aku rasa..
Ada berkaitan dengan binatang...
So Rusydi jadi lebah...hahhaha
Lebah paling ensem hokey...


Rusydi with Teacher Sue...
Principal kat school dia....
Baik orangnya...Lemah lembut...
Macam aku ni tak layak rasanya bukak taska.,..hahhaha...






No comments:

Post a Comment