KAWAN-KAWAN TERSAYANG

Thursday 4 May 2017

Jalan Jalan Melaka : Bayou Lagoon Waterpark..


Bila mak ngn bapak dah kenyang..
bawak pulak anak bersukaria...
Kebetulan esoknya berday Rizqi..
So mama bg enjoy gumbira awal sehari...


nampak bertapa gumbiranya hero2 ku...
lab u......
Memang semuanya suka berendam...
Mama berendam la jugak...
Tapi banyak dok tepi smbil tengok anak2...


Rusydi mmg suka sgt kalau dapat berendam ni...
adik suka..tp dalam takut2..hihihi...




kat sini pun ada resort dia...
tapi aku xstay sini....
Juz datang main waterpark jer....

dah main puas2...
Balik ni kita makan plk...



Last sekali...
Makan asam pedas lagi...ahahha...
Then terus balik kl...


Nanti kita jumpa lagi yer Melaka..
Tak tahu la bila plk...
Tq jugak buat my friend...
Ain Zulayka a.k.a Andy Juju Ika...haha
Sebab aku siap jadikan dia PA aku wat itinerary...

Yer la dia pulak baru balik dr melaka sebelum tu/./.
So aku suruh dia buatkan utk aku...
Aku follow jer..hahaha...




No comments:

Post a Comment