KAWAN-KAWAN TERSAYANG

Tuesday 10 September 2013

Mengidam pada 10weeks...Mengidam Ke Teringin?


Ha...nak mak buyung yang tak brapa nak buyung lagi ni sibuk dh mengidam...
Ntah la rasanya bukan mengidam kot cuma teringin...
Sama ke ek?
Masa Rusydi dulu xde la benda merepek2..
AKu just nak makan buah delima..kena plk masa tu susah...
Kemain laki aku cari...Last2 jumpa la kt pasaraya HERO kt taman dagang, ampang...
Makan sebijik dh hilang ketagih....
Yang ni plk sebab member aku dok post dlm fb buah binjai...
Rasanya last aku makan buah binjai ni masa sekolah rendah kot...
Kemain berjejeran air liur aku nengoknya...
Last2 tanya adik aku kt kampung musim binjai ke kt kampung..
Dia cakap yup, banyak...so aku mintk la dia kirimkan...
Nasib la sepupu aku pun nak naik kl..
Kirim la kt dia...
Sekali tengok abah kesayanganku bukan setakat buah binjai..
Siap ada macam2 lagi...mangga muda ( kelate sebut pauh), buah salak ngn buah kelubi (aku xtau la korang pggil apa buah ni)...
Mangga muda tu depan umh aku jer kt kampung..
Salak tu yang belakang umah...manisss wooooo.....
Binjai plk 2biji binjai manis dan 1 lagi tu binjai masam...
Tak sabar nak makan....
Sekali en somi cakap makan la smpai ciritttttt...huuhuuhuh....
Thanks la pada abah aku sebab sggup melayan karenah anak sulung dia ni..
Dan sepupu aku tu yang sggup bawak naik bas plk tu...hihiih..

 

No comments:

Post a Comment