KAWAN-KAWAN TERSAYANG

Friday, 12 September 2014

Tak Sabar Nak Balik...


Tak sabar nak balik ni..
Nak gomol budak ni plak..
Bila dah 5 bulan ni mcm2 perangai dah dia...
Dah pandai meniarap...
Golek sana..golek sini...
Bila abang dia agah2 kemain gelak smbil golek....
Cepatnya masa berlalu...
Perit bersalin dak kecik ni pun terasa lagi...
Ok nak buat keja cepat2...
Tak sabar nk balik...



9 comments:

  1. Tengoklah body punyalah semangat siapa tak rindu kalau macam ini gaya.
    Geram tengok kan:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi..menyusu tersangatlah kuat tu body jd cmtu..

      Delete
  2. samalah..xsabar jugak nak balik..nk gomol2 anak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul kan..kt opis dok teringat ank jer...

      Delete
  3. memang best tgh buat main kan...dgn senyumnya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kecik mcm ni bleh la gomol2...dh besar ckit mcm si abg..nk suh dok kt riba pun susah dh..

      Delete
  4. Tu dia...cute baby, tgk lengannya...berketak2 mcm anak sy dulu masa baby

    ReplyDelete
    Replies
    1. abg dia kecik dulu cmni gk..bila dh besar makin lasak..bdn pun kecik jer tp makan kemain byk..

      Delete
  5. salam adda sama la kita.. anak akak pn dah 5 bln.. mmg rindu nak gomoiii kuih pau (abg2 gelar bb kuih pau sbb putih cam pau)

    ReplyDelete