KAWAN-KAWAN TERSAYANG

Monday 14 August 2017

Me...29yrs


10Aug...
Alhamdulillah...aku genap 29 tahun...
OMG...dah tua kan...
next year dh 3 series..
Orang cakap pompuan bila dah 3series..
Nanti makin cantik..
Tak sabar aku ...hahaha..

Bersama budak 2org ni....hahaha...aku yg paling tua...budak 2org ni baru 24...


Sambut berday kat opis baru...
Boss baru..
Cuma kami berlima jer dr opis lama...
Nasib la kepala boss semua sama...
Kalau tak stress ko keja..
Bila tengok boss asyik muka ketat...

Thanks my head, Siew Ai yang belanja kek & makan kt pizza hut.....
Tracy Lee, aku, Siew Ai....depan sekali tu..kaki selfie punya org cik baby..hahhaha


with all colleagues...ada sorang lagi Adrieanne...masa ni kt china...kena outstation....

With Mr Clement, COO aku...dia ni pun kepala boleh masuk jugak la...yer la kalau dah aku dok depan pintu bilik dia jer...nak membuta pun susah ko....

dengan cik baby...hahaha...ekceli berday dia 9/8...aku 10/8...











No comments:

Post a Comment