KAWAN-KAWAN TERSAYANG

Thursday, 1 August 2013

Mandi Bedak..




 Elok jer aku dok kemas bilik....
Tukar position katil tu..rasa cm dh boring jer tgk dok cmtu...
Masa aku dok sibuk dok alih2 katil tu aku tgk dia duk dlm bilik dia main mainan...
 Sekali bila dah siap cari dalam bilik takde...
Rupanya dok depan tv...
Dengan karpet aku dh berbau harum bedak..
Tengok kaki budak kecik ni dah memutih....
Terus tak bleh nk cakap apa dh...
Lantak la si anak weiii.....janji keja mama selesai...
 



3 comments:

  1. kalau macam ni,nak marah pun tak jadi.. mesti nak ketawa ni...he..he

    ReplyDelete