KAWAN-KAWAN TERSAYANG

Tuesday 18 April 2017

JJCM : Q Thai Steamboat Ampang Waterfront


Hari tu teringin plak nak bakar2 ngn steamboat...
Dan2 en asben...
Aku baru nak diet....
Dia ajak mkn steamboat plk...
Hancuss diet aku....

So aku dok tanya budak2 opis ni..
Mana tempat ek...
Nak yang dekat2 jer...
So member aku Ain suggest Q Thai kt Ampang Waterfront...
Dia  cakap kt situ xde crowded sgt...
Dia suh aku g kul4 - kul6...
Diorang ada buat epi hour...so murah la sikit...
So aku sampai sana kul5 ptg..
Dapat la harga epi hour...

Masa pergi tu..orang tak ramai...
memang best la...
Aku pilih set premium....
Premium set ni...seafood semua yang big2 size punya....


Nampak tak tu...tu set premium punya...
Ambik set biasa tak dapat la ambk set ni...
Tengok tu..siap ada bby lobster...
Aku mmg dok angkut baby lobster ngn udang galah jer...
Tak main dh udang kecik2 tuh...


Siap ada ikan pari bagai...
Ikan semua jenis besar2....








Satay ada...
Otak2 pun ada...
Pilih2 pastu grill/...




Nampak tak ketam tu...
Semua jenis besar2 punya...
Yang ni tak tahu la brap ekor kitaorg bakar...
Siyes puas hati ko makan ketam ni....








Tengok tu,...tengok tu...
Stanby nak bakar tu...




Bila korang ambik set premium...
Korang akan dapat pemanggang arang ni..
Ni la tempat nak bakar ketam tu..
Yer la kalau set biasa tu...
Mana muatnya nak letak ketam bagak2 ni...







uishhh ni yang rasa nk makan ketam lagi ni...
kat sini pun ada jgk nasi2 goreng tu...
Biasa la busy ko...mmg xsempat nak ambk pic byk2...

Dim sum pun ada...
siyes sedap dia punya dim sum,...
Aku dok ulang2 makan gk dimsum tu....
yang pasti tujuan utama aku datang nk makan seafood...
Memang puas hati....




3 comments:

  1. uissshhhh memang besar betul ketam tu kan....sukalah konsep guna pemanggang klasik camtu...

    ReplyDelete
  2. Sedapnyaaaa laaa haiii makan besarrr hii.l.l seafoods pon banyakk

    ReplyDelete
  3. Best makan steamboat...sedia perut kosong jew....mesti balik penuh punya hihihiii.

    ReplyDelete