KAWAN-KAWAN TERSAYANG

Wednesday 15 March 2017

TB : KL Seafood Market...Dinner CNY


Lawa tak tuan umh ni????/
Haahaha cerita throwback punyer...
Lupa plk ada pic...
Sekarang baru nak citer....
Kemain lagi bermake up kan...



mata kemain lagi kan...
Kalau dh dasar rabun tu kan....
Kalau xpakai spek tu...pakai la mata color2 nih...
Nak jugak mix ala2 coco...
Muka ni amoi belakang tu kasi conteng....
Lantak la kan...
Janji nampak lawa....



Dah sampai dekat KL Seafood Market...
Tempat ni kat area Taman Botani....Padang Merbuk...
Pestime aku datang tempat ni...
Manager aku cakap ni tempat bigboss aku punya friend....
Bigboss aku kan dok hong kong...
So kitaorg kat opis ni mmg cm orang giler la kt opis ni..
Takde orang pantau la katakan....
Pergi opis pun pakaian kasual jer...
Ko nak pakai tshirt ngn jeans pun xkisah..
janji pakai baju....xnak pakai rembat jer baju kt opisni...
Kata opis supplier baju kan..hahhaha...

tengok kat belakang tu....siap ada karaoke hokeyyy....
Pergi la kalau nak menyumbangkan suara tu...
Aku masa ni xpandang dh semua tu...
perut dh lapar weiii...
sekali tgk kat luar sana...
Bapak segala ketam...lobster bagai...
Mintak la bigboss order yang besar gabak2 tuh...




Ni manger aku....
Mr Cheah nama di beri...hihihi...
Manager yang paling sporting..
Satu kepala main game online...hahahha...
tinggal plk satu area kat umh aku...
jadi mmg aku la kulinya bawak balik laptop dia kat umh...
nanti dia datang ambik kat umh...




Tadaaa nampak makanan dah smpai...
Ni sebenarnya yee sang...
Entah mana hilang yang pic yee sang sebelum gaul...
Yang tinggal pic aku  nak telan dh...
Bagi aku sedap...boleh diterima kat tekak aku....



Sebab dah lama dok simpan pic ni..
Aku dah lupa dah udang ni masak apa...
Rasa sedap....rasa sgt freshhh....




ni cendawang ngn brokoli masak sos tiram aku rasa...
Pun sedap....maybe aku ni penggermar cendawan...
Jadi asal masakan ada cendawan jer sedap la bagi aku...
Dan satu lagi aku ni bukan orang yg jenis cerewet...
Semua makanan aku bantai jer....



Nasi goreng pun ada....
Bak kata fatiha member opis aku...
nasib la ada nasi...kalau tak boleh mati dia malam ni...
Dia la manusia yang tak boleh kalau takde nasi....
dah makan macam2 pun....
Still cari nasi lagi...


mihun goreng taugeh kot..
Sebab taugeh kemain banyak...
Tapi dalam ni ada lala...
lala dia besar2 okey....dan banyak...
Ni memang tiap2 tahun bigboss akan order punya....
Memang peberet dia agknya mihun goreng lala ni...


ni desset dia...
aku pun taktahu apa benda namanya...
Tapi aku suka kuih yg bulat2 tu...
rasa dia mcam kuih koci...
Siyes sedap...
Memang aku cakap makanan kat sini mmg sedap...

tapi mana ketam ngn lobster tadi...
Harammmm xder....
Kemain excited aku igtkan boss aku nk order yg tu...
Sedihhhh....


Sebelum balik kita bergambar dlu yer....
Kemain kan...
Padahal paha kemain besar....
eiiii benci tgk gmbar sendiri...
Dah gemuk......
Tolongggg aku nak kurus....


Nampak tak empat2 org ni semua gemuk2...
Aku rasa mmg sesapa masuk keja kat situ semua jadi gemuk agknya....



Opsss pic tuan tanah sedang menyumbangkan suara...
hahahha....
Sesekali kan....nasib baik takde yang muntah darah malam tu..hahaha




ni semua model2 bagi iklan KL Seafood Market...hahahah

No comments:

Post a Comment