KAWAN-KAWAN TERSAYANG

Tuesday 21 June 2016

Makin Upgrade...



Haaa ni dia mainan peberet dia....
Susun lego....
Dari kecik suka betul main benda ni...
1st time masa kecik2 dulu juz susun panjang2 jer...
Bila makin besar ni....
Makin uprgade....
Dah pandai buat kapal....
Kapal terbang..roket...kereta...
Macam2 binatang...
Hairan jugak aku mcm mana la dia buat...
Aku yang dah tua ni pun xreti nak main benda2 cmni...
Nak kata en asben ajar...sama jer ngn aku...
Contoh yang belakang kertas tu selalunya bila beli terus buang jer.,..

Yang tak menahannya kat sekolah pun dok main benda ni juga...
Kalau tanya buat apa kat school hari ni?
Main lego...
Adoiii....

Kadang2 hangin juga aku..
Sebab kadang2 dua beradik ni suka sepahkan lego...
Bila berjalan ke duduk ke...
Pijak lego ni adoiii sakit giler...
Ada jugak time menyapu tu aku sapu sekali buang...
Sakit hati tengok berterabur...
Tapi en asben suka beli...
So memang bersepah la benda ni kat umah...
huhuhuuh


No comments:

Post a Comment