KAWAN-KAWAN TERSAYANG

Thursday 3 September 2015

JJCM : AHROY THAI LAGI....


Kalau nak makan kt sini mmg tomyam ni la aku suggest kn...
Peberet aku nih...
Tomyam dia...walawehhh sedap giler....
Memang licin la dibuatnya...




Telur dadar ni utk anak2 aku....
kemain besar lgi...hihiih



kangkung goreng belacan...
Selalunya kalau tomyam aku order kailan ikan masin...
Tapi kali ni tukar selera...
Sekali rupanya si Rusydi ni suka plk makan kangkung...
Siap ratah2 wei....




Ayam pandan....
Pun sedap jgk...
Yg ni pun aku gk yang lantak byk...
Giler betul klu mentekedarah,,


Ini tauhu apa ntah...
Untuk anak2 aku gk...
suka la diorg lembut...
Tapi xpedas tau...
Sweet sour gitu...

Oklah ni semua total RM84.++...
mmg berbaloi weii...
Memang kenyang giler,...
Aku smpai xbleh bangun....
Laki aku siap nk pggil kren angkt bini dia...
Hahahahha


No comments:

Post a Comment