KAWAN-KAWAN TERSAYANG

Wednesday 28 January 2015

JJCM : Pak Ya Restaurant, Taman Dagang, Ampang....



Ni ari kemalasan sgt...
Alih2 en somi ajak g ampang jp...
G Tmn Dagang umh k.ipar aku...
Actually aku zaman bujang ritu...2thun dok tmn dagang...
So pergi la mkn kat Pak Ya nih..
Dulu masa dok ampang slalu gk g makan..
Tapi kt kedai lama dia...
Tapi semalam g tgk byk menu yg dh xsama mcm dulu...


Ketam Telur Masin...
Wajib order...
Tapi tak memuaSKAN hati aku...
Dulu masa kt kedai lama dia punya style bukan kering cmni..
Ada kuah2 dia...dan sgt sedapp...
Semalam terkezut gk aku dtg2 kering cmni....
Aku lgi suka yg dulu2 punya...


Ni plk ayam masam manis....
Yg ni mmg sedap..
Rusydi siap ratah2....
Dah la ayam kemain rangup....
Dengan sos nya....
sedappp.....


Ni air en somi...
Jus Kalamansi kalau xsilap...
Sedap....
Aku cm biasa jer...
Limau aiss.....hihihi...


Ni mmg menu wajib kalau g kedai chinese muslim....
Sangat sedap...
Udang kemain besar2 gabak ok....
Rusydi mmg dok kutip serdak2 dia tuh.,..
Berebut2 aku ngn dia....
Sampai en somi ckp mak pun kemain xnk mengalah ngn anak...
Hihihihi....


3 comments: