KAWAN-KAWAN TERSAYANG

Friday 18 April 2014

Kek Epal Yogurt....


Baru pantang ari ke 10 dah bikin kek ya....
Biasa la aku ni pantang sendiri...
Diri sendiri jer jaga...
Maklumlah aku ni dah takde mak, laki aku pun xde mak...
So memang kena berdikari la...
Actually adik aku beli banyak sangat epal merah 2-3hari lepas...
Lepas tu takde plak org nak makan...
Aku jer la makan bila lunch...
Tu pun 1biji sehari jer....
So godek2 resepi ada plk resepi kek...
Tapi dia bikin epal hijau....
Aku derhaka letak epal merah..
Ampunkan saya tuan resepi...huhuuhuhu
Kek ni aku tak jamah pun...
Diorang jer dok makan...
Oklah anak aku dh bunyi2 dah tu....
Opsss resepi yer...
Nanti esok aku update yer....



4 comments:

  1. Wowww pantang pun boleh makan kek & epal ke? Mmm kite dulu pun pantang 2 minggu je kat umah mak pastu balik umah pantang sendiri hehe.. ntahla dah tua2 tak best plak rase nak pantang kat umah mak rase kesian dia kena masak sume :P Mari Belajar Deko Kek Cawan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kek tu xdapat la nak makan...tp epal mmg kita makan...rasanya boleh je makan epal...hihihi....tu la pasal..kita yg xde mak ni mmg terpaksa la pantang sendiri...

      Delete
  2. Assalamualaikum...ooo tgh cti brsalin ke ni...kna jga jgk mkn2 ni Syuhada...tkut nti skit urat...tpi kmaz dlu pun xreti jgk nk pntang2 ni..hehee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam.....ngah pantang la ni...pantang2 jgk tp tula...xbrapa pndai jgk...

      Delete