KAWAN-KAWAN TERSAYANG

Monday 10 October 2016

Kemain Meriah Motor...

Macam biasa bila mak bapa dah xde duit..
Nak bawak anak jenjalan kt shopping complex dh xde duit..
maklumlah kalau dah masuk tempat shopping konpem mak rambang mata..
Hahahah...
Koman2 pun konpem makan KFC...
Walaupun kat umh dah makan...
Bila g shopping konpem nak makan kt luar jgk...
Kuat betul nafsu makan aku....hahah

So decided semalam g Stadiuum Kajang jer la...
macam biasa la kat sini la bawak anak jenjalan...
Main taman..smbil mak dia nak kayuh basikal...
keluarkan peluh sikit2...

Kebetulan sampai sana semalam tengok pehal la byk beno motor...
Macam ada pesta apa entah...
Sebab dah sampai petang...
Event pun dah nak habis...

Sempat la tengok beberapa bijik motor yang menarik perhatian....




Tengok motor oren ni...
Byk betul dia dapat piala...
Ghost Rider okey.....



Motor ni biasa jer...
Yang xbiasa nyer dan menarik perhatian aku nya helmet dia tu...
Jap2 nak close up ek...



Dan2 nak close up nampak pulak motor kuning ni...
Ambk pic jgk...
Kemain kuat bunyi motor ni oiii...
Lemah jantung mak cik okey...



Haaa ni dia helmet tadi....
Ada ke org pakai helmet camni kat jalan ek...
Kalau nampak kat aku konpem ku kata alien bawak moto....
Tak pun esok dah viral...hahaha..
Aku dengar2 diaorg cakap paling murah helmet camni rm800 sebijik...
Telan liur aku kejap...


Rusydi bergambar ngn motor plak...
Dia kata macam motor tokabah kt kg...
Tapi motor ni lagi cantik..hahahha...



Kemain tgk box dia tuh....
Pelik2 betul...hihiih....
Okay la itu jer...
Nanti dah ada masak2 kita masukkan entry masak2 yer...
Babai...



No comments:

Post a Comment