KAWAN-KAWAN TERSAYANG

Tuesday 19 January 2016

Khalifah Allah..




Dah brapa minggu dah start sekolah...
Baru rini mama ada masa nak update citer Rusydi g school...
Dari malamnya lagi excited nk g school..
Bgun pagi tak payah kejut..
Bangun sendiri...
Lagipun dia dah biasa bgun n mandi pagi2 sbb nak g umh bbysitter...




Sampai jer kat Little Caliph terus menonong pergi kt port peberet dia..
Iaitu mainan...
Memang dia jenis spesis tak takut org..
Budak2 lain ada yang meraung takut kena tinggal..
Rusydi ni bila tengok kalau aku hilang pun tak kisah ni...
Memang dia wat tak tau jer...




Dah dapat nametag...
Sebab nama terlalu panjang...
Teacher tanya nak panggil apa..
So aku cakap jer la panggil Rusydi la senang...
Nama betul Wan Muhammad Rusydi Adzan...


Lepas tu dah kena beratur ikut umur..
Tengok budak tu depan sekali...
Rendahnya ko nak...
Aku rasa dia dh tinggi...
Ada lgi budak lagi tinggi rupanya..


So hari dimulakan dengan doa...
Sejuk hati aku nengok dia...
Dah besar rupanya anak aku...
Masih ingat lagi time aku bersalin kat dia...
Masa ni entah nape plk aku rasa touching tengok dia....




Hope Rusydi akan jadi anak yang baik..
Abang yang baik...
 Khalifah Allah....


1 comment: