KAWAN-KAWAN TERSAYANG

Monday 7 December 2015

Sepiring IOI City Mall Putrajaya


Hari mnggu ritu pergi ioi semata2 nak radeem groupon voucher utk Sepiring ni
nasib baik la dekat jer...
kalau jauh2 idop la nak pergi...
Sambil bawak anak2 jalan...
Mama cuci mata la jgk...

Time makan g Sepiring nih...
Ekceli aku dh call sebelum pergi utk booking
So smpai mana juz tunjuk voucher jer...




So aku decided nak makan laksa....
Kuah nya mmg pekat....
Sedap la jgk...
Bila suh en asben test pun dia ckp ok...
Sebab kalau lidah aku mmg dia kurg percaya...
Semua makanan klu aku bleh telan tu sedap la...


Ini apa ntah di panggil aku lupa...
Tapi dibuat dr keladi...
yang ni aku xberapa nk suka sgt...
Maybe sbb dia keladi kot....
N aku xpernah makan...


Ini en asben punya..
Nasi kunyit ngn chicken curry....
Sedap la jgk...
Tapi en asben ckp cepat muak...
Maybe sbb cmpur pulut kut....
Ayam dia pun byk...
Siap boleh ratah2 lagi...


Ini dessert dia...
Adehhh siyes aku lupa...
Tak bleh nak igt time2 ni...
Nak google mls plk...
Yg ni mmg sedap...
Aku mkn ckit jer...
Yg hbiskan si Rusydi....
Suka la dia durian....

Oklah itu jer nak tulis....
Rasanya klu g ioi lgi boleh la makan kt sini lagi....

1 comment:

  1. Nampak sedap semua makanan tu addah.
    Rugi pulak tak redem voucher tu kan..

    ReplyDelete