KAWAN-KAWAN TERSAYANG

Friday 27 November 2015

Nasi Arab at Sunway Pyramid..



En asben sibuk nak makan nasi arab....
So ari mggu ritu bodek en asben g Sunway Pyramid
Bini dia ni nak g populat borong novel...
So sebagai upah kena banjer dia nasi arab
So angguk jer la...
Sesekali banjer en asben kan...
Moga berkat la....

So order la set ni untuk 2org makan...
Campur la kambing ngn ayam
Nasi mandy ngn khabsa cmpur...
Makan la sampai muak...
Rupanya anak2 pun suka nasi ni...
Bertambah2 diorg...

Aku kalau nasi arab ni bukan bleh makan byk2...
Muak weii...
Aku plk siap order salad diorg..
lupa plk nama apa...
Igtkan salad mcm biasa...
Rupanya salad arab ni ada rasa masam2 ckit...
Boleh la makan....tp xde la beria2...

maklumlah aku ni tekak melayu....
Bukannya tekak arab...
Tapi tula aku xpernah tolak rezeki...
Aku makan jer..hihihiih


No comments:

Post a Comment