KAWAN-KAWAN TERSAYANG

Monday 12 May 2014

Bila Dah Kebulur....


Elok aku masuk dapur...
Dia pun menekor kt belakang...
Naik atas kerusi bukak saji....
Tengok2 kosong jer.....
Aku tanya la dh lapar ke?
Lapar dia cakap...
Alahai Rusydi mama baru nk masak...
Terus sentap okey bila aku ckp cmtu...

 Lastly aku bancuh teh o...
Bagi dia biskut....
Nah makan ni dulu....
Nanti baru mkan nasi....
Kesian plk aku nengok dia mkan biskut jer...
Macam aku dalam pantang jer....

Nampak berselera jer dia mkan...
Dah kebulur kan...
Makan la apa yang ada...
Rusydi ni memang tak memilih bila makan....
Apa yg ada dia makan....
Sayur pun makan....
Buah-buahan apatah lgi....
Janji anak mama sihat kan....

2 comments:

  1. comel je dia..pandai makan biskut cicah ngan air

    ReplyDelete
  2. Assalam adda,
    alahai ciannya Rusydi..pandai dia bawa diri ya..
    dah ada adik .. tak apalah asal dia makan dan tak cerewetkan..:)

    ReplyDelete